+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 14

Thread: Allsvenskan 2010

Vilka tror ni vinner? Själv tror jag på Malmö iår.

Hahaha, Malmö?? Klart att Djurgården vinner i år!!

Djurgården höll sig iof kvar i allsvenskan med nöd och näppe men som sann Djurgårdare måste jag såklart tro på stockholms stolthet.

Hehe ja det förstår jag. Är rätt säker på att DIF kommer att göra en bättre säsong än förra året men spelarmaterialet är fortfarande inte där för att kunna fightas om guldet. Malmö ser bättre ut.

Djurgården vinner så guldet kommer hem till riktiga Stockholm ok AIK kommer på kval plats

Härligt bssmdk, klart AIK kommer på kvalplatsen i år

Då skulle nog inte en viss Joakim här på forumet bli glad hahha:P

Hahaha stick för fan, även om jag är rädd för att det blir en mittensäsong för laget med guldkant så e ja inte det minsta orolig över att vi kommer piska djurgårn (=

Djurgården går i konkurs och AIK har skänkt bort halva stommen från guldlaget. Malmö torskar med 6-0 mot ett jävla grötlag från Danmark, Göteborg ägnar nästa säsong åt att fiffla lite mer med skatten samtidigt som Kalmar blir sämre för varje dag som går.

Nästa år tror jag Elfsborg blir farliga. ÖSK kommer sälja sönder laget under sommaren så de kommer inte ha något i medaljstriden att göra även om ett par intressanta spelare är på ingång nu.

Hehe talar som en sann Örebroare Junior

Som vanligt inför säsongen så blir det guld för Malmö men som vanligt får man bita i det sura äpplet o springa med svansen mellan benen..
    Framåt Malmö heja diblåe

+ Reply to Thread