Ny här på cardlovers. tänkte bara skriva av mig lite.
Satt och lirade nyss och belv utdragen oavbrytet. Hur är det möjligt att nån jävla fisk får in kåken på river hela tiden när man floppat nötfärg eller färg när man själv floppat stege.
Känns som detta har hänt mig alldeles för ofta de senaste dagarna nu. Nån som har nåt bra tips på hur man kan avreagera sig på ett billigt och inte alltför destruktivt sätt?
Billigt? Ta en paus på några dagar. Kanske testa byt nätverk. Jag vet att jag börjar skrika om riggen när jag hamnar i en period med utdragningar och då hjälper inte pausen. Det blir samma visa när man börjar igen. Försök fokusera på något annat.
Jag köpte nyligen en bok som heter The Poker Mindset. Jag har inte hunnit läsa den än utan bara skummat lite grann i den. Spontana känslan är att det kan vara den bästa investeringen jag gjort för mitt pokerspelande för gudarna ska veta att jag kan tilta!
Den där boken låter som en bra investering, måste kolla på den.
Annars har jag upptäckt att disketter eller liknande, typ cd skivor är bra att avreagera sig med (tomma). De är billiga och det känns faktiskt lite bättre efter att man kastat ett par, så länge man inte träffar nåt annat som man inte vill ha sönder. Dock lite tröttsamt i längden och lite psycho så den där boken ska jag definitivt kika på.